5. 1. 2012.

Starije žene i seks

Mnoge žene su seksualno aktivne i posle menopauze, a većina njih kaže da su zadovoljne svojim seksualnim životom, naročito ako su u braku ili imaju stalnog partnera - pokazalo je novo istraživanje.
Među ženama koje su izjavile da su nezadovoljne svojim seksualnim životom, 57% njih je reklo da žele da imaju više seksa, a samo 8% je želelo manje seksualnih odnosa. Analizirane su informacije prikupljene od oko 27.000 žena starosti između 50 i 79 godina.
Istraživači su očekivali da seksualna aktivnost žena opada sa godinama. Glavni razlozi za opadanje seksualne aktivnosti (interesovanje) kod žena su bili: gubitak seksualne moći partnera, gubitak partnera, loše zdravstveno stanje i loš kvalitet života.
Za istraživače je bilo iznenađenje to što bi mnoge starije žene volele da imaju više seksualnih odnosa. Ranije su lekari verovali da žene sa godinama gube želju za seksulanim odnosima.
"Ovo je prva studija koja pokazuje da starije žene zaista vole da imaju više seksa", kaže Žizel Volf-Klajn, direktor jednog gerijatrijskog centra za obrazovanje u Njujorku.
Poznato je da seksualna aktivnost opada sa godinama, ali se smatralo da starije žene nisu preterano zainteresovane za seks i da im eventualni nedostatak partnera ne predstavlja veliki problem. Ispostavilo se da to nije slučaj kod mnogih žena. I žene starije od 60 godina često su zainteresovane za nastavak seksualnih aktivnosti.


Praćenje seksualnog zdravlja i aktivnosti starijih žena
Za studiju koja je objavljena u časopisu "Menopause", istraživači su analizirali informacije prikupljene od 27.357 žena, i to u rasponu od oko pet do sedam godina.
Osnovni cilj je bio da se ustanove koristi i rizici terapije hormonima (HRT) kod žena u postmenopauzi. U tom smislu, istraživači su kod žena proučavali njihovo seksualno zdravlje i seksualno funkcionisanje.
Gotovo polovina žena je izjavila da su bile seksualno aktivne tokom prethodne godine. Taj broj je bio veći (oko 70%) kod žena koje su bile u braku ili su imale stalnog partnera.
Na smanjenje seksualnih aktivnosti ispitivanih žena uticali su sledeći faktori: povećana starost, niži prihodi, gojaznost, nedostatak partnera i zdravstveni problemi (infarkt, depresija, artritis...). Smanjenje seksualnih aktivnosti nije ipak bilo toliko izrazito u ovim slučajevima koliko su istraživači očekivali (pretpotstavljali).


Uloga terapije hormonima
Žene koje su uzimale hormonsku terapiju u početku su imale viši nivo seksualne aktivnosti od onih koje nisu. U kasnijem periodu, rezultati su bili zbunjujući za istraživače. Žene koje su bile pod hormonskom terapijom nisu pokazale značajno veću seksualnu aktivnost od onih kojima su date placebo pilule.


Uloga terapije hormonima
"Bili smo veoma iznenađeni što nismo videli veći efekat hormonske terapije kod žena", rekla je istraživač dr Margery Gass iz Ohaja.
Hormonska terapija starijim ženama pomaže u smanjenju rizika od: srčanih napada, moždanih udara i raka dojke.
Ipak, terapija hormonima estrogena povećala je upotrebu krema i tableta za ublažavanje suvoće vagine, gubitka vaginalnog tkiva i tonusa mišića (vaginalna atrofija).
Istraživači su ustanovili da hormoni ne pomažu ženama mnogo ako se doživljava suvoće vagine i nelagodnost u toku odnosa. Oni pretpostavljaju da nalazi o malom uticaju hormona na seksualne funkcije žena mogu biti zbog činjenice da studija nije bila baš dizajnirana tako da testira hormone. Većina žena koje su učestvovale u istraživanju bilo je u braku i možda su imale dugo ustanovljene oblike seksualne aktivnosti i nastavile da se drže navika uprkos izvesnim nelagodnostima.


Šta utiče na povećanje seksualne želje i aktivnosti?
Fizički simptomi koji bi mogli da utiču na to da seksualni odnos starijim ženama bude neudoban, nisu bitno uticali na smanjenje seksualne želje niti seksualnih aktivnosti. Žene koje su se žalile na umerenu do ozbiljnu suvoću vagine ipak su bile seksualno aktivna. Sve u svemu, 70% anketiranih žena imalo je vaginalnu atrofiju, ali su se ipak trudile i želele da budu seksualno aktivne.
Stručnjaci su došli do zaključka da i kod seksualnih odnosa starijih osoba važi pravilo da redovne seksualne aktivnosti održavaju formu, aktivnost, želju i zadovoljstvo.
"U tom smislu, to je kao i svaki drugi deo našeg tela", kaže gospođa Gass. "Da biste ostali u formi i igrali tenis, golf, šta god vi volite da radite, bitno je da očuvate tu aktivnost i budete utrenirani, a to isto važi i za seksualni odnos. Ako želite da vaši seksualni odnosi budu udobni i uživate u njima, bez obzira na godine, najbolje što možete da uradite jeste da ih održite, da budete dosledni i redovno ih imate."


Napomena
Iz navedenog se može zaključiti da seks i seksualni odnosi nisu rezervisani samo za mlade osobe, već da muškarci i žene u svim starosnim dobima žele da imaju redovne seksualne odnose, to nije nešto nastrano ni zabranjeno, već nešto sasvim poželjno i normalno.

4 коментара:

  1. Pozdrav prijatelji, zovem se Marija Josip. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da bih prenio dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kad me supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina mogućnost bila umrijeti, pokušao sam je nazvati, ali ona me ignorirala, poslao sam joj SMS poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem i ne šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za magiju koja se zove Doktor Alaba, poslao mi svoj osobni e-mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000 @ gmail. com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem što je to učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješila sam što sam ga pokušala uvjeriti 24 sata da baci magiju i izliječi me raka i našao mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzimala sam ih samo 2 dana i bila sam slobodna. Sutradan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko je pokucao na moja vrata i taj dan nisam nikoga očekivao, odjednom sam to plakala moja supruga i nisam to mogla podnijeti, molila sam i tražila oproštenje, odmah sam dobio poziv iz moje tvrtke u kojoj sam godinama radio i unaprijeđen sam na mjesto direktora paragonske tvrtke u SAD-u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi na obnovi svega što sam prije izgubio, možete ga kontaktirati i putem whatsappa / viber sa svojim brojem telefona: +2349039885856.

    ОдговориИзбриши
  2. Svatko tko čita ovo svjedočanstvo danas bi trebao slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam šest godina u braku ni s jednim djetetom osim što je doktor rekao da imam nizak broj spermija pa moja žena traži razvod, bila je bolesna i umorna Budući da sam sa mnom dao sam sve od sebe, ali ništa nisam mislio da je više neću vidjeti dok nisam sreo svog starog prijatelja koji mi je pričao o čarobnjaku po imenu dr. alaba, dala je mi njegovu adresu e-pošte i njegov broj mobitela. Kontaktirao sam ga i on mi je obećao da će mi se supruga javiti u roku od tri dana samo ako budem voljan platiti porez s kojim ću surađivati ​​samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubavnu čaroliju i posljednji lijek i rekao mi da . Moja žena će se vratiti. Jednog vrlo veselog jutra, moja žena je došla plačući i ispričala se i rekla da je to djelo demona, tako da sam još uvijek bio zadivljen ovim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio pisanje, dva mjeseca kasnije moja žena zatrudnjela je bilo kao čudo pa nemoj se sramiti jer je on to učinio za mene a vjerujem da može i za tebe. Ako trebate njegovu pomoć, možete se obratiti na njegov email: dralaba3000@gmail.com WhatsApp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(580) 373-2215 Dr. Alaba također liječi: plodnost, HIV/AIDS, Herpes 1/2, Rak ako želite zatrudnjeti

    ОдговориИзбриши
  3. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bio sam jadan u životu pa sam zaplakao sestri i rekao joj svoj problem i rekao da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila čaroliju na mog muža i rekla da će mi pomoći razbiti čaroliju tako da će mi se moj muž zauvijek vratiti i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши
  4. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. Alabe Moje ime je Shira elijah. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. Alaba, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka, pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti muškarac dr. Alaba o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши